London, AU Ball, Winter

Heeeeeeeey allemaal!

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier iets heb geschreven. Sorry daarvoor! En nu dus weer nieuwe belevenissen voordat ik weer even (bijna) 2 weken lekker even thuis in Nederland ben! Ik ben een van de laatste die weggaat en de campus is dan ook uitgestorven. Vandaag ging ik naar de bibliotheek om mijn boarding pass uit te printen en alle computers waren vrij! Het is een wonder.

Laughing

Maar goed. Volgens mij was ik gebleven rond het AU Ball. Het Athletic Union Ball wordt ieder jaar gehouden en bestaat uit een 3-gangen diner en daarna dansen. Iedere sport had een eigen tafel. of 2 or meer als het grote teams waren en het was heel gezellig en druk en het eten was lekker. Niet alle rugby meisjes waren er maar het was heel leuk. Ik heb nog de president van het jongens rugby team beledigd door te vragen of hij in het lacrosse team zat, haha

Tongue out

De dag erna vertrok ik met Maria, Ines en Viola per Megabus naar London. Dat wil zeggen, 3 uur in de bus naar het obscure East Midlands Parkway en vervolgens met de trein naar London St. Pancras. We waren in London omdat maria's vader, die cello speelt een concert gaf en Maria mocht haar vrienden uitnodigen. We kwamen op vrijdag avond aan in ons hostel (Smart Camden Inn), wat heel schoon was en met warme douches maar het personeel was superonbeleefd en raar haha. Maar goed, dat maakte verder niet uit. Die avond hebben we tapas gegeten en het was lekker en daarna zijn we uitgeweest in een pub. En de volgende ochtend zijn we vroeg opgestaan want we wilden veel zien! We hebben die dag ook best veel gezien: Trafalgar Square, National Gallery, Big Ben, Westminster Abbey en Buckingham Palace. Die avond was het concert en het was in Wigmore Hall, wat heel erg mooi is. Onze stoelen waren op het balkon en aan het begin van het concert werd er gevraagd of iedereen z'n best wilde doen om niet tijdens de muziek te kuchen dus toen er pauze was begon iedereen heel hard te hoesten, wat grappig was

Tongue out
ik vraag me af hoeveel mensen er tegen die tijd al blauw aangelopen waren van het hoest-inhouden
Wink

Het was een mooi concert en na afloop hebben we kennis gemaakt met Maria's vader en de rest van het kwartet die allemaal uit Rusland kwamen. Ze waren best aardig, alleen ze praatten allemaal de hele tijd Russisch. maria's vader is heel aardig en grappig en hij is zo'n beetje overal ter wereld geweest en hij kende ook Utrecht en hij zei dat ie het leuker vond dan Amsterdam (ha! hij heeft natuurlijk gelijk

Wink
)

Die avond aten we Indiaas, wat heel erg lekker was, althans, Viola en ik vonden het lekker, Maria en ines vonden het te pittig en hebben de rest van de avond geklaagd. Todat we in een soort van bar terecht kwamen waar het heel leuk was. Ik ben vergeten hoe het heet maar het was in een straatje in Camden met allemaal huizen die omgebouwd waren tot bar/clubs. De muziek was heel goed en ze hadden cocktails met leuke namen.

De volgende dag zijn we weer vroeg opgestaan, om de rest van London te bekijken voor we weer de trein moesten hebben. We zijn toen naar de Tower Bridge geweest en St. Paul's Cathedral (super-onwijs-heel-erg-ontzettend-mooi en natuurlijk uit Mary Poppins en dus extra gaaf) en China Town en Soho. Daarna moesten we helaas weer terug naar het station waar Maria flauw viel. Het was eng, maar daarna ging het weer goed en we mochten als eerste op de trein onder begeleiding van personeel! Nou ja, die avond waren we weer terug in Hull waar de volgende dag de colleges weer begonnen natuurlijk.

Intussen was rugby in volle gang. We hebben uiteindelijk 3 wedstrijden gespeeld, waarvan 1 gewonnen (maar we hebben verloren van teams met scores als 10-0 en 15-0 van teams die andere teams verslagen hebben met scores als 95-10, dus we hebben het goed gedaan!) en één keer was ik denk ik nog geen 10 cm verwijderd van de try lijn maar toen waren er een stuk of 5 meisjes tegelijk aan me aan het trekken dus toen viel ik. Maar goed. Na afloop van een wedstrijd eet je altijd met het andere team en het was heel gezellig, vooral de keer dat we in Newcastle speelden. En op de terugweg hadden we social (want het was woensdag) en het thema was Pyjama's. Andere thema's die we hadden waren 'Chav', 'Army', 'Emo', 'Punk Rockers' en 'Nativity'. Ik was een engel en daarna ging ik weer terug naar ons huis want wij hadden een soort Internationaal kerstdiner georganiseerd, waarvoor iedereen iets maakte. Tegen de tijd dat ik er was, was de helft al op, amar het was lekker en ook erg gezellig. Vrijdag is Emmanuel weer naar huis gegaan en hij komt niet meer terug, dus die zien we niet meer. De rest komt weer eventjes terug in januari tot de examens voorbij zijn.

Heb ik het eigenlijk al over bonfire night gehad? Op 5 november was Bonfire Night (Guy Fawkes) en er was een vuurwerk show in de stad bij de haven. Het was heel erg mooi en na afloop hebben we bij McDonalds gegeten.

Later was er weer een bal, dit keer het ISA Winter Wonderland Ball. De muziek viel soms uit, maar Asylum was heel mooi versierd en er was een chocoladefontein wat alles goed maakte. Het was heel erg gezellig en eindigde met een huisfeest bij de arabieren.

Vorige week hebben we een dagtripje naar Manchester gemaakt. Het was er heel leuk vooral dankzij de kerstmarkt. De dag erna hadden we met het rugby team Christmas Dinner in het restaurant Lattitude. Het was heel lekker en gezellig en iedereen kreeg een cadeautje

Laughing
En na afgeloop gingen we naar Piper, een pub, waar het ook heel gezellig was.

OH! en na het punk rock social was er een schuimfeest in Asylum, wat top was!

Nou, verder heb ik niet zoveel bijzonders te vertellen, het heeft hier gesneeuwd, maar ik kan er weinig over zeggen want ik nederland is er veel meer gevallen

Tongue out
Het is wel heel erg koud en ook in huis, want de ramen zijn enkel glas en het is een oud huis. Dus ik zit nu met een draagbare verwarming naast me
Wink

Nou ik ga maar weer eens want het is al laat en ik moet morgen vroeg op!!

Tot de volgende keer xx

Reacties

Reacties

Jet

De muziek was heel goed en ze hadden cocktails met leuke namen

Jet

De muziek was heel goed en ze hadden cocktails met leuke namen

Jet

De muziek was heel goed en ze hadden cocktails met leuke namen

Jet

Nah hij wel mijn reacties niet volledig plaatsen :'(

Lyn

Naaah :(

Arnold

Goede update! Of Updeet. Londen is toch wel een beetje het Utrecht van Engeland. Huh?

Even kijken of 'ie mijn reacties in z'n geheel plaatst

x

Arnold

Ja! het werkt.

Nog veel plezier de volgende maand in Hull. En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar!

kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!