Nog één week!

Ik ben zenuwachtig!!!

Over precies een week (give or take a few hours) zit ik op de boot! Of sta ik op de boot. Of lig ik op de boot. Hoe dan ook, ik bevind me op de boot naar Hull. HULL. omg. Hoe cool. Ik heb er echt mega veel zin in

Laughing

De hele dag ga ik in mijn hoofd door het lijstje met dingen die ik nog moet doen of nog moet kopen. Zoals een extra set sleutels van mijn kamer laten maken zodat mijn onderhuurster straks ook naar binnen kan. Niet geheel onbelangrijk. En mijn kamer is een zootje omdat ik eigenlijk te bang ben om een onderscheid te gaan maken tussen spullen die meegaan en spullen die in Nederland blijven.

Gisteren was de laatste zaterdag op mijn werk. Ik werk morgen, dinsdag en woensdag ook nog, maar de zaterdag was altijd mijn dag. Het was een leuke en rare dag. Bij heel veel vaste klanten dacht ik 'hey, ik help jou nu voor het laatst!' Vrij apart. En ik heb nog een cadeautje van m'n collega's gekregen, de schatten!

Laughing

Onze keuken hier wordt nu verbouwd. Althans, vandaag gebeurt er niks want het is zondag. Maar alles is er vrijdag uitgesloopt ende vloer is geëgaliseerd. We mochten zelf de nieuwe kleuren van de vloer en muur uitkiezen. De muur wordt rood en de vloer een soort van beige.Dit was niet mijn eigen eerste keus (tenminste de vloer niet) maar ik denk dat het wel mooi gaat worden. Vrijdag is het als 't goed is klaar en dan begin ik met inpakken. lang kan ik dus niet van een gloednieuwe keuken genieten maar in februari is ie vast ook nog wel mooi. Dus. Het is hier nu een chaos. De koelkast waar tijdelijk mijn spullen inzitten staat nu op de kamer van een huisgenoot en de magnetron ook dus ik moet daar steeds naar binnen om m'n eten te pakken en zo. De borden en bestek etc. staan op de kamer van een andere huisgenoot. Een beetje een chaos hier in huis dus, maar dat maakt niet uit. Ik vind 't wel leuk

Laughing

Ik heb nu verder niet veel meer te melden behalve dat ik nu al iedereen heel erg ga missen en dat ik het ook jammer vind dat ik nu allemaal feestjes en dingetjes mis, maar ja, in Hull gaat het ook leuk worden en ik heb er superveel zin in dus dat weegt gelukkig zwaarder dan het jammere gedeelte van weggaan.

Tot mijn volgende verhaal!!

Reacties

Reacties

Liso

Jaaaa het is bijna zover!! :D SPANNEND.
Ik zal naar je zwaaien als je op de boot staat/zit/ligt.

Succes met de laatste dingen regelen enzo. Je moet toch altijd nog meer doen dan je denkt... maar over een week ga je hoe dan ook naar Hull B) baas!

Jet

Woei!nog maar een week en dan zijn we ook van Lyn af :P!

Wel spannend hoor dat je helemaal naar Hull gaat, per boot enzo...super zo'n avontuur!(ik probeer nog niet al te jaloers te zijn :D)!

Maar deze laatste week dat we hier zijn gaan we nog even vol proppen met heel veel leuke dingen doen!

Evelien

Héé Lyn,
Nou ben je al veilig en wel gearriveerd?
Hoe is het?:)
Ben erg benieuwd naar je eerste verslag vanuit Hull..
Xx

Lesley

Woh :D. Je bent er gewoon al :D.

Ik zou zeggen dat ik je afscheidsfeestje vrijdagavond vrij legendarisch vond, maar dat was wel duidelijk, haha. Was het nog leuk nadat wij weg waren?
kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!